Darmowa wysyłka od 199 zł

Pytania i odpowiedzi

1. Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówionego towaru?
Tak. Zakupiony towar można odebrać w Wyszkowie lub Warszawie po wcześniejszym ustaleniu.

2. Kupiłem produkt, ale rozmiar okazał się niewłaściwy. Czy mogę go wymienić?
Tak. Jako Kupujący masz możliwość dokonania wymiany zakupionego towaru w ciągu 14 dni od dnia otrzymania paczki. Aby wymienić produkt, musisz:
a) wydrukować i wypełnić formularz wymiany
b) odesłać produkt do nas w oryginalnym opakowaniu, wraz z wypełnionym zgłoszeniem oraz oryginałem paragonu/faktury.
Pamiętaj, wymiana nie będzie możliwa, jeżeli produkty noszą już ślady użytkowania.

3. Na jaki adres mam odesłać zakupione produkty?

Norbert Teofilak, Ul. I Armii Wojska Polskiego 228, 07-202 Wyszków

4. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak . Kupując przez Internet masz prawo do zwrotu w ciągu 14 dni od dnia otrzymania paczki. Postępuj dokładnie tak samo jak w przypadku wymiany (punkt 2), nie zapomnij podać swojego numeru konta w formularzu.

5. Jak wygląda procedura reklamacji?
Tutaj także musisz odesłać do nas produkt wraz z wypełnionym formularzem oraz oryginałem paragonu/faktury. W przypadku reklamacji nie jest konieczne odsyłanie produktu w oryginalnym opakowaniu. Pamiętaj, dokładnie opisz reklamowane wady - jest to obowiązkiem osoby składającej reklamację.

6. Ile czasu trwa reklamacja/wymiana/zwrot?
Czas załatwiania tych trzech spraw to około 14 dni roboczych licząc od dnia, kiedy Twoja przesyłka do nas dotrze. Najczęściej trwa to o wiele krócej.

7. Złożyłem zamówienie. Ile czasu będę czekał na paczkę?
Nasze paczki doręcza firma kurierska DHL. Paczki docierają do odbiorcy zazwyczaj następnego dnia roboczego po ich wysłaniu. Nie będziesz musiał długo czekać.

8. Jak się z wami skontaktować?
Mailowo: kontakt@usarmour.pl
Telefonicznie: +48 505 288 966 od poniedziałku do piątku w godzinach 10-16

9. Jak mogę zapłacić za zakupione produkty?
Masz do wyboru następujące opcje:
- płatność przy odbiorze,
- płatność z góry - realizowana za pośrednictwem PayU (akceptowana jest większość przelewów internetowych, karty kredytowe i płatnicze),

10. Czy wysyłacie za granicę?
Nie.

11. Ile czasu trwa realizacja zamówienia?
Zamówienia wysyłane są zazwyczaj do 48h od zaksięgowania płatności.

img img img
Nie chcesz przegapić żadnej dostawy i być na bieżąco z aktualnymi promocjami? Zapisz się na nasz newsletter
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl